Müşteri temsilcilerinin, teklif, sipariş, randevu, görüşme ve benzeri faaliyetlerinin, servis taleplerinin ve sözleşmelerin takip edilebileceği, belge ve kampanya yönetiminin sağlanabileceği, web tabanlı ve mobil uyumlu bir çözümdür.

KOBİ ‘lerin, mevcut müşterileri ve potansiyel müşterileri ile olan tüm ilişkilerini bir strateji çerçevesinde yöneterek karlılıklarını artırmaya yardımcı olan Müşteri İlişkileri Yönetimi Çözümü aynı zamanda geniş bir raporlama alt yapısına da sahiptir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bazı Özellikler

  • Müşteri temsilcilerinin tüm faaliyetlerinin yürütülmesi, yönetilmesi ve detaylı olarak raporlanması.
  • Müşterilerden gelen servis taleplerinin yürütülmesi, yönetilmesi ve detaylı olarak raporlanması
  • Sözleşme Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kampanya ve Proje Yönetimi
  • Hatırlatıcı ve Uyarı Sistemi