Satışı veya kiralaması yapılan iş makinesi, makine veya benzer ürünleri sahada rutin ve arıza kayıtlı servis hizmetlerinin Android tablet veya telefonlar ile takip ve kayıt altına alınmasını sağlayan bir sistemdir.
Bölge veya merkez, arıza kaydı veya rutin bakım zamanı gelen ekipmanla ilgili yetkili teknisyene atama yaparak süreci başlatır, teknisyen kendine gelen iş emirine göre ekipman mudahale etmek için öncelikle ekipman üzerindeki barkodu tablet ile okutur ve önüne gelen bilgiler ışığında gerekli servis ve bakım hizmetlerini sağlar.
Tablette bulunan formdaki gerekli tüm hizmetleri yaparak işaretler, kullandığı ekstra malzemeler varsa tablete işleyerek işlemi tamamladığını veya başka bir zamana kaldığını belirterek kaydı tamamlar.
Böylece tüm bakım ve servis hizmetlerinin müdahale zamanları, kullanılan ekipmanlar vb. bilgiler kayıt altına alınarak düzenli bir servis hizmeti verilmesi sağlanmaktadır.